100 inlägg !!!!!!!!!!!!


denna dag har jag väntat på, jag har tillochmed gjort en bild för denna
dag för några veckor sedan (bilden ovan). STOR DAG för idag har jag nämligen
skrivit 100 inlägg ! Är inte det riktigt najs ?.

Annars då, helt okej dag. Det har vart VARMT idag, tilloch med mina händer
har varit varma !?!?!?! Det är dom inte ens en sommardag med 300+grader..
Men idag skulle de tydligen varken vara rödblå eller varma ? Konstiga grejjer dedär.

Gjorde nyss klart English-homework. Ska nog snart ut och...... hoppa studsmatta och träna
bakåtskruv så den sitter på torsdagsträningen ;)
Vi hörs!


bild på liten emma som jag hittade på en gammal dator :) (flera år gammal bild)
Stackars emma har gjort illa nacken och jag ska smyga ner varmt te i hennes
nacke när hon sover ;) :D


Kommentarer
Postat av: emmalbinsson

HAHAHAHHAHAHAH FYYVA FUL

2011-04-13 @ 15:25:11
URL: http://emmaalbiiinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0