akuten igår...

hey !
Igår var jag på akuten till klockan... ett.
Jag gjorde illa mig på träningen och körde en volt på en matta och landade utanför på stenhårt golv RAKT på svanskotan. Vi fick lov att åka in till akuten och sitta där i fyra timmar.
Dom rönkade mig och det var inget brutet, men doktorn tyckte att det såg ut som jag hade så ont så hon gav mig jättestarka tabletter så jag blev helt yr.
Nu kan jag gå med hjälp av kryckor, jag kan typ inte sitta, och inatt har jag legat HELT stilla och inte rört mig alls.
tänkte gå till skolan idag, men det gjorde för ont för det..
Det dumma var att vi inte enstränade på volten jag gjorde utan skulle bara latchja (stavas) lite. Och det v ar sista volten innan vi skulle hem. Likssom " bara en till ".

Nu ska jag upp och lära mig gå snabbare .. det går så segt förstår ni. :D

jag vill ha såna här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0