BLOG AWARDS ... ?

ÅKEJ
nu är jag med i något blog awards... som jag inte riktigt vet vad det är, men julia nominerade (om det heter så) Mig.. Man ska säga fem saker som ni läsare troligen inte visste om mig, sen ska jag bjuda in några...
Så här kommer det :
1.  Jag älskar att ha "snörerna" på en huvtröja i munnen :) (usch jag vet)
2.  Jag somnar oftast väldigt snabbt.
3.  Mitt faworitplagg är huvtröjor. Jag trivs inte i så mycket annat :)
4.  Jag gillar inte vatten.
5.  Jag är lättskrämd

Nu bjuder jag in några.... hm......
 Emilia Sjödin
 Elin Arvidsson
 Emma Knutas

så tror jag ! :)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ska vi följa varandra på bloglovin ?

2011-04-03 @ 03:09:03
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: elin arvidsson

hahhahah,

jaduu.. vi får se hur det här går :D

2011-04-03 @ 12:41:56
URL: http://eelinarvidsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0