lyckodag ! ♥

hej !
Rebecka sov hos mig, därför har jag vart lite dålig på att uppdatera, :)
Men iallafall, idag är det min lyckodag.  27 april 2011 ♥
Jag har haft problem med en volt på gymnastiken (bakåtskruv) och man gör en sträckt bakåtvolt och snurrar ett varv eller flera.  
Jag klarade den lätt som ingenting i december när vi hade julgala, och den var jättefin då. Efter galan och jullovet funkade det inte längre och jag krachade på varje träning och jag var arg och sur på iallafall två träningar i månaden och satte mig bredvid och tjurade. Jag hade tillochmed bestämt mig för att sluta på gymnastik efter sommaren. MEN NU ! IDAG SATTE JAG DEN !  
Jag och rebecka fotade när vi studsade på hennes studsmatta och jag såg att jag hade huvudet åt ena hållet och armarna åt andra, men jag trodde jag drog åt vänster. Jag provade åt andra hållet och då funkade det lätt som ingenting, och nu sitter den nästan lika bra som i Julas.
LYCKODAG !    jag ska aldrig mera tänka på att sluta på gymnatik♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0