sjuk

hej på er !
Idag är inte jag i skolan för jag är SJUK :(  Ont i halsen.
Vaknade ett antal gånger inatt för att det gjorde så ont. Imorse klockan fem skulle mamma till jobbet och då sa jag till henne att jag inte mådde bra och då gjorde hon te åt mig och efter det blev det lite bättre och jag somnade om. sov till åtta sen gick jag supp och tog te o macka och nu kollar jag på tv.
Jag håller även på att ladda upp filmer från igår på våran facebook grupp (gymnos f1) men det tar likssom 12 TIMMAR !  Ska strax se på någon film.

Jag missar våran fördjupning !!!!!!!!!  Vi (jag,nanna,filippa o emilia) skulle dygna (vara vaken i 24 timmar) och se hur kroppen reagerar på det. Vi skulle göra detta idag till imorgon, och så blev jag sjuk. Attans bananer.





har massa mer. (över 400) men orkar inte ladda upp alla :D
Dom kommer kanske med tiden :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin blogg :D allt bra?

2011-04-04 @ 17:29:19
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: sanne

Nice blogg"

2011-04-04 @ 17:34:18
URL: http://sannemalmgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0