svar på kommentar

rebecka om 11.30:
Krya sötis! Förresten! Kan inte du börja videoblogga? Skulle va kul;)<3

Sv; Tack , jag mår faktiskt bättre nu. nästan frisk faktiskt!
      Heheh, jo de är de fler som frågat förut faktiskt.. men jag vet inte riktigt.... Det känns lite konstigt att sitta och prata med en kamera , haha :). Men jag ska kanske prova på någon dag (kommer nog inte komma så snart) Men någon gång kommer jag säkert prova.  Men jag är rädd för att jag inte kommer bli nöjd med den och sitta och göra om flera gånger... och de blir ännu konstigare... Vi får se ! Det kommer kanske en :)
Tack för kommentar beckiis !


Kommentarer
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

SV: Så lite så.



Ha de bra

2011-04-06 @ 08:40:57
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0