underbart

Hey !
jag har faktiskt inte bloggat , inte ens suttit vid datorn på tre dagar. Hoppsis .
Igår efter skolan tog jag bussen in till stan och mötte emma och julia , sen åkte vi och badade på lugnet till kockan ... åtta tror jag. Sista minutrarna på badet var jag så hungrig att hela trampolinen skakade när jag stod på den för mina ben skakade för jag var så hungrig.
Sen åkte vi hem till Julia (vi var själva) och cyklade iväg och köpte pizza och godis och hyrde film, men det var läskigt på stan för de va ju massa fullisar där eftersom det var fredagkväll så vi såg mamma och pappa och bad dom åka efter oss med bilen tills vi kom hem i säkerhet, haha :D
Sen kollade vi på film så somnade vi sent.
Vi vaknade av att tuppen gal klockan sju på morgonen (de bodde en tupp i några hus längre bort). Sen somnade vi igen och vaknade halv 10. Då kollade vi på en annan film och åt godis. Sen gick vi ut och såg att det var
sommarväder ute ! Emma åkte hem och jag och julia gick och köpte glass,baguette,kyckligklubbor,jordgubbar,läsk och småtomater och gick ut på deras gård och åt det i varma solen !   Sen körde vi lite gymnastik på gräset, SOMMAR säger jag bara :)
Efter de tog jag bussen hem och jag träffade Becka o paulina på busshållsplatsen så jag slapp åka själv :)
Nu sitter jag här hemma i Julias tröja som är superskön (tänker inte lämna tillbaka den !!! :D )
Ska snart gå ut och studsa i det varma vädret.
BILDER FRÅN HELGEN KOMMER NÄR JAG FÅTT DOM. JULIA HAR DOM PÅ SIN KAMERA, ! jag tänkte ladda in några från mobilen åxå!

HOPPAS NI HAR HAFT DET BRA !
HÖRS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0