små små barn :D

hejsan !
har bott i min mosters hus sen i söndags med mina tre små vänner Lukas, Emma och julia var med ibland ;)
Vi alla är ledare / tränare på ett barnläger i gymnastik så hela dagarna långa lär vi barnen gymnastik och dom är 6-8 (eller 9) år i min grupp , SUPERSÖTA fast DRYGA !
Jag har träningsverk i mina axlar och armar eftersom man lyfter runt barnen på volter.. och blåser upp armpuffar när dom ska bada i lubchpauserna.. hehe :D
Idag är det fredag och då var det uppvisning för föräldrarna, alla klarade det bra !
Barnen fick glass i slutet och då sa Lilla Mira som är sju år:    - Jag är inte allergisk mot någonting.... eller joooo, bitchklappar !
HAHAHAHA söt unge :)

vi hörs någon dag, har inte speciellt mycket att lägga in biilder på eller något. en bild från lägret kan ni få :)


(JAG DROG UR EN TAND PÅ ETT AV BARNEN    ( ida, för er som ville veta) I GÅR ! DUKTIG JAG ÄR VA !? JAG BLEV HENNES HJÄLTE )

sötisar va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0