statistiken höjs ! (NYTTIGA VECKAN BÖRJAR NU!)

Men det är långt ifrån alla läsare som jag hade på devote....... menmen, jag är glad ändå :)

HEJSAN !
Idag började vardagen igen, inget mer sportlov... men det har gått bra, allt var som vanligt i skolan. Precis sig likt med våran stökiga klass, :D
Jag har börjat NYTTIGA VECKAN ! Alltså jag är verkligen inte lyttig av mig, äter bara sött, gott, fika och allt hela tiden. Men denna vecka ska bli annorlunda för nu ska jag t.ex: ta en frukt istället för en bulle ?!
Och så ska jag bara äta godis på fredagen eller lördagen. Och så ska jag se hur jag mår efter en nyttig vecka :D

Ska strax iväg på gymnastikträning, synd bara att jag har ont som sjutton i mina ben. Alltså benen i benet... jag vet inte varför men jag har verkligen jätteont... och träningsverk i låren :D
Men det ska nog gå bra, igår gick det super ! Klarade dubbelsalto (rondat flickis dubbelsalto) och fliffis på mjuk matta ! Superglad .


Kommentarer
Postat av: rebecka

Men haha fanny! Det är fettisdag imorgon:-)

2011-03-07 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0