dumma pollen

hey !
rubriken talar, jag gillar INTE pollen... just nu är jag täppt i näsan och ögonen rinner.
Imorse tog jag allergitablett för jag glömde igår kväll.. Har vart trött idag och nästan somnat (kändes det som, fast jag hade öppna ögon) p.g.a tabletten som har biverkning att man kan bli trött. Därför ska man ta den på kvällen.

Nu sitter jag och gör läxa , eller jag ska.. :) 
Senare ikväll blir det nog fotbollsträning, första TRÄNINGEN på gräs , härligt !

Imorgon har vi friluftsdag och jag och Rebecka ska bada och spela minigolf , mysigt tycker jag .
Känns som sommar men vädret är ju likssom.... vinter ? Det har tillochmed snöat idag !??!
Dumma maj :)

bilderrna från åland KOMMER !
orkar inte ladda in dom bara , för de går för segt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0