fääääni <3 akuten

joo, jag tror det får bli så, snart bor jag där....
Jag gick på stan med massa kompisar först, sen kom familjen och jag var på stan med min familj.
Sen började jag att inte kunna andas, det blev liksom tjockt (kändes det som) och jag fick svårt att andas.
PANIK !
sen åkte vi in till akuten och jag fick sitta där ett tag och så fick jag medecin som man andas in och sen blev det bra.
Det kan ha vart en allergisk reaktion på någonting... eller kanske bara ett virus eller något sådant.
Men just nu mår jag bra igen, fast jag DARRAR för att medecinen jag fick var det någonting i (hhaha bra förklarat fanny) så nu darrar jag, lite småkul :D     fast det är jobbigt nu när jag skriver för jag skrivet fel på alla ord, jag lovar ! ALLA.

nu ska jag sluta skriva, vi hörs :)




fem dagar kvar i skolan för mig !
Sen blir det sommarlov, Jag LÄNGTAR tills skolan börjar igen efter lovet fakriskt, eftersom att vi har fått nya klasser och jag fick klart den BÄSTA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0