foten

nu är det inte svanskotan längre... utan foten "/
fast inget allvarligt.. jag kan gå på den iallafall och jag har tillochmed strömmat med den så den blir bra om två dagar typ ;)  hahah, klumpiga fanny :)

Annars då... Jag har fått reda på att alla vi i sjuan på min skola ska splittra klasserna :(
så 7a (min klass), 7b , och 7c ska bli en 7d oxå så dom blandar ihop allt och gör om det from the start :)
Såklart kommer jag sakna världens bästa 7A !! jag älskar våran klass, men det känns helt okej att splittra.. fast jag vill inte, men helg okej, ja ni fattar :)

Nu ska jag lära mig lite " the moniker" låt, jag och kalven Emma Albinsson har bestämt oss att lära oss den ,
puss och godnatt kära tysta läsare :D
(kommentera mera)

däääärreeejaaaaag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0