home sweet home

hey !
ni fick iallafall lite bloggning av julia, tack lukas ! :)
nu är jag hemma efter en kryssning till åland och tillbaka
och det var jääättekuul :)  åkte med mamma,pappa,lovisa,farmor o farfar.
Det skojjigaste var att de va massa fullisar som kom fram och pratade med
en , hahahah :D
Jag köpte även en ORANGE wesc tröja  (den var faktiskt fin i orange :) ) , och en ring
( jag som inte brukar gilla ringar, men den här älskar jag ) och massor med goodis!
haha min busiga farmor spelade bort massaa pengar på ett speciellt spel där man kunde vinna ENKRONOR!
jag spelade oxå det hehe och poker haha !

Sen när vi kom hem igår runt 9 på kvällen åkte jag till emma med lisa och julia och åkte hem vid typ två på natten. Somnade direkt när jag kom hem !!

BILDER KOMMER ! LOVAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0