MÅNDAG

hey gott folk !
BLOGG.SE har inte funkat!! Det har stått error när man försökt publicera ett inlägg....

Iallafall, igår var det tävling, (vi kom etta i fristående, och tvåa i hopp och matta :thumpup: ) filmer kommer i slutet på inlägget.

I lördags var det matc, vi förlorade, men efter det åkte jag till julia och sov där, FY VAD KUL VA HADE HEEELA eftermiddagen,kvällen,natten,morgonen,dagen :D

Kom just hem från skolan och SHIT va varmt det är, sommar nu !!! hoppas jag på iallafall :)
Imorgon har vi operation dagsverket och då går vi inte i skolan utan vi är hemma eller på något jobb och samlar in pengar till barn i andra länder :)  Jag ska typ städa på pappas jobb ? :)

Nu ska jag se på blue water high, hahahah jag har lust :D
sen blir det träning !
Kramisss!

matta, jag är 7a på första varvet, 8a på andra, sist på tredje :D

fristående, jag är trea från vänster längst bak :D

hopp, jag är 10a på första varvet, 10a på andra varvet, 10a på sista :D

på defileringen (inmarsen där man ska vara seriös) var vi hipphoppare :D fast våran tränare fick lite skäll för det :P spola fram till 01.40 typ

(sök på youtube om det inte funkar här. Gymnos F1 , sen kommer filmerna upp :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0