Operation dagsverke

hey, hemma från skolan idag ! :thumbup: 
var på pappas jobb och städade, eftersom han jobbar på en bilverkstad blir det väldigt smutsigt, och dom har inte städad där på de senaste 100 åren typ. Så det var väääldigt äckligt :) om ni inte vet vad operation dagsverke är så är det massa barn och ungdommar som samlar in pengar (ungefär 200kr/elev) och skickar dom till andra barn som behöver dom. I år skickas det till himalaya för bättre skolgång ! :thumbup: synd bara att jag inte fick lite pengar själv för det jag jobbade ihop.. haha .

Blev getingstucken idag för första gången sen jag var liten, men det gjorde ondare när jag var liten faktiskt.
Men då var jag lite småkänslig oxå, höhö

Sen har jag setat ute i det varma sköna vädret och solat någon timme, sommaren är här hoppas jag .

Nu ska jag sticka och duscha , ikväll ska vi grilla med famor och farfar, ännu mera sommar !


mojhajhajhajhajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0