ovanlig onsdag

denna onsdag har inte kännts som en vanlig onsdag.. kanske för att det är så varmt ? jag vet inte , men den har bara vart lite.... ovanlig :)
Just nu sitter jag hemma och kliar i mina stackars ögon , pollen är väldigt jobbigt alltså... jag höll på att dö inne på idrotten haha :) Där är det dålig luft + pollen och varmt. usch !!

Jag ska göra klart min läxa nu, sen se på blue water high <3 , och sen kommer Julia hit och sover här för imorgon ska hon på kanot haik men hennes klass och dom ska paddla från en badplats i närheten där jag bor, så hon sover här så går jag med henne dit imorgonbitti och sen går jag till skolan :)

har ni kollat på filmerna från tävlingen ?? gör det annars !
YouTube, sök Gymnos F1 och bläddra till vårvolten filmerna.
Vart jag är står några inlägg neråt :)


kolla jag har fått lite fräknar av solen nu :)


jag hade en tröja jag fått av julia johansson idag, + mina superstora
 jeansshorts och tights under. + gula converse :) 


Lyssna på låten!  så superbäst !        texten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0