segt internet

hey,
förlåt att det tar sån tid emellan jag bloggar.. men det är inte mitt fel,
det är 3-gubbarnas fel som aldrig lagar vårt trasiga internet !!!!!
undra hur länge det har hållt på och segat nu ?!??!!?!?
det tar t.ex ttyp 3 minuter att logga in på facebook tillexempel !!  alltså TRE minuter ! segt. Inte kan man se på internet film heller för det buffrar i 15 minuter och spelar filmen en minut och sen ska det buffra i 15 minuter igen. Tar ju flera dagar att se på en film som är 20 minuter lång.

Aja, nog med det.

Idag har dagen vart BÄST iallafall.
Vi hade ju friluftsdag och jag, rebecka, amanda, emilie, filippa och nanna var på lugnet och badade och spelade minigolf. Sen gick vi ner på stan och käkade glass och jordgubbar. Jag, Rebecka och Amanda tog en LÅÅÅÅNG omväg ner på stan hahah :D

Sen missade jag nästan bussen imorse och busschaffören var jättesur när jag var sen, men rebecka höll bussen kvar bussen så jag hann, hahaha :D

Imorgon blir det sista träningen inför den lilla lilla tävlingen.  Jag är supertaggad ! nu är gymnastik superkul igen !
Vi ska tävla på lördag, i vårvolten haha , en liten falutävling mot andra gymnoslag ..... Fast vi ser det lite mera som en uppvisning. :)


fanny är liten,tjock och badar med en anka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0